World's finest footwear
Najveći izbor
Brza i besplatna dostava
Hotline +385 1 4811 700

Pitanja i odgovori

Kako znam da je moja narudžba u MEPHISTO web shopu zaprimljena? 

Nakon završene kupovine u MEPHISTO web shopu šaljemo Vam potvrdu o primitku u roku od 1 radnog dana, te Vas obavještavamo o uspješnoj (ili neuspješnoj) autorizaciji i daljnjem statusu narudžbe. 

 

Kako znam da su artikli dostupni u MEPHISTO web shopu? 

Svi artikli koji se nalaze u MEPHISTO web shopu su artikli koji se nalaze na skladištu i spremni su za isporuku. Ažuriranje zaliha obavlja se jednom dnevno, pa stoga ipak postoji mogućnost da neki od traženih artikla nije dostupan. Ukoliko se dogodi da ste naručili artikl koji nije dostupan na skladištu, obavijestit ćemo vas e-mailom. 

 

Koje vrste plaćanja postoje prilikom kupovine u MEPHISTO web shopu? 

Prilikom kupovine u MEPHISTO web shopu plaćanje se vrši putem putem kreditnih kartica American Express, Diners, MasterCard ili Visa. Na American Express i Diners kartice moguće kupnja do 6 rata.

Koliko treba vremena da dobijem svoju narudžbu? 

Hrvatska: 48 sati

Europska Unija, Švicarska, Norveška, Island: 3-5 dana

Kako se vrši otprema?

Hrvatska: Otprema robe se vrši uslugom e-paket Hrvatske pošte

 

Da li je naručivanje preko MEPHISTO web shopa sigurno? 

Da, naručivanje preko MEPHISTO web shopa je maksimalno sigurno jer se dio gdje se upisuju Vaši osobni podaci i podaci sa kreditnih kartica odvija preko sigurnog servera “security server” te nitko (uključujući i nas) nema informaciju o Vašim (tajnim) podacima kreditnih kartica. Uslugu sigurnog Internet poslovanja osigurava T-Com Pay Way.

 

   

 

Što da radim ukoliko moja kreditna kartica nije uspješno autorizirana? 

Ukoliko Vaša kreditna kartica nije uspješno prošla proceduru autorizacije svoju narudžbu možete nastaviti dalje procesuirati plaćanjem nekom od ostalih kreditnih kartica. 

 

Što ukoliko mi ne odgovara veličina ili boja?

Kupac ima pravo na zamjenu u roku od 15 dana od datuma primitka obuće i mi dostavljamo ponovno besplatno drugu veličinu ili boju! Dužni ste prvo nas kontaktirati na e-mail mephisto@koleks.hr i napisati zahtjev za zamjenu. Po našoj potvrdi, šaljete Mephistice zapakirane i nove kakve ste ih dobili, na našu adresu MEPHISTO-SHOP, Nodilova 7, 10000 Zagreb, Hrvatska i po primitku mi vam dostavljamo besplatno traženu veličinu ili boju.

 

Što ukoliko je moja narudžba oštećena prilikom transporta? 

Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

 

Da li imam pravo na reklamaciju u slučaju oštećenja cipela? 

Ukoliko postoji nedostatak na proizvodu kupac ima pravo na reklamaciju u roku od 15 dana. Prije slanja obuće na reklamaciju, istu je potrebno očistiti i napisati pismeno obrazloženje o razlogu reklamacija na e-mail koleks@koleks.hr . Također cipele zajedno sa obrazloženjem reklamacije pošaljite na adresu Mephisto-Shop Zagreb, Masarykova 11, 10000 Zagreb, Hrvatska s naznakom za web shop – reklamacije. Kada zaprimimo cipele, slijedi postupak kontrole kvalitete kako bi se utvrdilo o kakvom je oštećenju riječ i da li je mogući popravak cipela. Rok za rješavanje reklamacija je 15 radnih dana od zaprimanja cipela na reklamaciju. Proizvođač nije odgovoran za mehanička oštećenja koja nastaju na gornjištu i donjištu kod trošenja cipela, skakanja, klizanja i sličnih aktivnosti koje mogu oštetiti obuću.

Budite informirani o najnovijim zbirkama, trendovima i akcijama - prijavite se na MEPHISTO newsletter!


SLUŽBENA MEPHISTO ONLINE TRGOVINA

NAJVEĆI RASPON PROIZVODA

Brza i besplatna dostava

Kontaktirajte nas

+385 1 4811 700
koleks@koleks.hr

Radno vrijeme podrške

Pon-Pet: 8:30 – 20:30 Subota: 9:00 – 18:00


Tehnologije

Prodavaonice

Načini plaćanja

Koleks d.o.o. Nodilova 7, 10000 Zagreb, tel: +385 1 4811 700, fax: +385 1 4811 709 email: koleks@koleks.hr iban: HR9624840081100274374